Posilňovanie

O svaly neprídeš zo dňa na deň. Po akom čase dochádza k strate svalov, sily či výkonu?

Simon Kopunec30.03.2020

Strácať svaly a silu nechce asi nikto z nás. Čo reálne hrozí pri netrénovaní a kedy začneme prichádzať o svaly, silu alebo vytrvalosť?

ZDIEĽAŤ

Deti a cvičenie: Zastavuje posilňovanie rast a mali deti vôbec cvičiť?

Simon Kopunec08.09.2019

Mali by deti a mladiství cvičiť? A fakt sa deťom cvičiacim s činkami môže zastaviť rast?

ZDIEĽAŤ

51-ročný Kane oslavuje nový rok 2000 zhybmi, postavou a výkonmi zahanbí mnohých, no holduje aj marihuane

Simon Kopunec17.07.2019

Cvičí vyše 35 rokov, tréningy začína 100 zhybmi, na nový rok ich spraví vyše 2000 a má 51 rokov.

ZDIEĽAŤ

Množstvo kalórií pri naberaní hmotnosti. Čím viac jedla, tým viac svalov?

Simon Kopunec17.06.2019

Viac jedla, viac svalov? Sleduj, koľko môžeš nabrať svalovej hmoty v pomere k tukom.

ZDIEĽAŤ

Neuveriteľný výkon! Svetový rekord v planku u žien prekonala Dana – mamina, fanúšička jogy a fitness

Simon Kopunec29.05.2019

Brutálny čas a famózny výkon. Dana Glowacka prekonáva rekord v najdlhšom planku.

ZDIEĽAŤ

5 mýtov o drepoch, ktoré by už mal dávno poznať každý

Simon Kopunec27.05.2019

Drepy musíš robiť a keď nie sú ass to grass, tak sa na to rovno vykašli. Aj takéto mýty sprevádzajú tento cvik.

ZDIEĽAŤ

Endomorf, ektomorf, mezomorf. Mali by sme stravu či tréning riadiť podľa somatotypov?

Simon Kopunec27.04.2019

Si endomorf, mezomorf alebo ektomorf? Rozobrali sme somatotypy a zistíš, či treba nastaviť stravu a tréning podľa toho svojho.

ZDIEĽAŤ

Prihlásiť sa k odberu noviniek

Dostávajte všetky novinky od fitclan.sk