Aké množstvo bielkovín možno využiť v rámci jedného jedla?

Aké množstvo bielkovín možno využiť v rámci jedného jedla?

Coach Vilo16.01.2018

Často sa udáva, že existuje určitá maximálna hranica množstva bielkovín v jednom jedle, pokiaľ ide o maximalizáciu syntézy bielkovín vo svaloch. Väčšinou je tento limit udávaný v rozsahu 20 až 30 gramov bielkovín na porciu. Touto problematikou sa zaoberali tu (1) a tu (2), pričom dospeli k záveru, že neexistuje prakticky horný limit pre anabolickú odozvu na príjem bielkovín alebo aminokyselín v súvislosti s jedlom. Teoreticky je to 2,6 g bielkoviny na kg telesnej hmotnosti / jedlo, teda 81 kg chalan = 210 g bielkovín.

Pre prístup k Premium obsahu je nutné sa prihlásiť

Čo je Fitclan Premium?

Možnosť, ako podporíš Fitclan tím a našu dlhoročnú prácu, no zároveň získaš skvelé výhody členstva, ktoré je len za 3.99 €/mesiac (97 Kč). Pri ročnom predplatnom máš 2 mesiace zadarmo. Neviažeš sa a členstvo môžeš kedykoľvek zrušiť.

Aké budeš mať výhody?

  • Odomkneš si prístup k 350+ Premium článkom
  • Získaš Fitclan Progress dokument na zaznamenávanie progresu, s grafmi, štatistikami a prepojením s MyFitnessPalom
  • Dáme ti výživovú a tréningovú pyramídu (príručku) v hodnote 30 € úplne zadarmo
  • Budeš mať výraznú zľavu (až do 40 %) na semináre/webináre, možnosť kúpiť lístok v predpredaji a všetko sa dozvieš ako prvý
  • Zľavy na všetko z Fitclan Shopu
  • Zľava na celý košík na aktin.sk & aktin.cz
  • Zľava 30 % na Fitclan DOMA (3-mesačný tréningový plán na základe našich videí, tabuliek a tréningov)
  • Otázky a odpovede + poradenstvo pri doplnkoch výživy zdarma
  • Zľavy na permanentky do vybraných posilňovní na Slovensku a v Česku

ZDIEĽAŤ

Tagy

Coach Vilo

Coach Vilo

V skratke: - 13 rokov v hre so železom - 12 súťaží - 6 rokov osobné trénerstvo - IIFYM / IF / Flexible dieting - Fitclan & 365 Gym coach/speaker - JUDr., PhD.

Prihlásiť sa k odberu noviniek

Dostávajte všetky novinky od fitclan.sk